Interesting Sites

Pages

Saturday, October 14, 2017

DXN Bonus hanya 100 PV

Good Morning DXN / Selamat Pagi DXN .

Kali ini saya nak terangkan sedikit info dengan bukti sekali tentang pelan pemasaran DXN. Syarikat DXN menjanjikan bonus jika anda kumpul 100 Nilai Mata iaitu PV dalam sebulan.

Ye memang betul, sebab saya telah dapat,  sekarang saya kekalkan 300PV untuk bonus yang lebih besar. Lagipun dengan bonus yang ada sedikt sebanyat dapat membantu   setiap kali saya buat belian produk dalam syarikat DXN tanpa perlu keluarkan banyak wang Ringgit. 


GANJARAN

Bagi permulaan anda perlu daftar sebagai ahli dengan yuran RM84.10. Dengan yuran keahlian RM84.10 anda akan mendapat barang seperti gambar dibawah


1 set Kit Perniagaan DXN (Starter Kit)
1 botol Reishi Gano (RG) 30 kapsul
1 botol Ganocelium (GL) 30 kapsul dengan 12.5PV
1 Kad Keahlian (kad boleh diguna diseluruh dunia yang ada Cawangan DXN ).
 e-World  - Laman sesawang untuk memudahkan anda beli secara online terus dari syarikat DXN tanpa orang tengah.


PELAN PEMASARAN

Gambar di bawah ini antara  ganjaran dalam pelan pemasaran DXN bagi ahli yang baru .

Gambar GPV
GPV bermaksud Group Point Value (Kumpulan Nilai Mata). Setiap produk DXN ada PV nya tersendiri. Setiap kali ahli buat belian produk, PV anda akan terkumpul. Terkumpul ye takkan hilang Accumulated .


Gambar Bonus 

Untuk lihat Bonus ataupun PV anda perlu login ataupun daftar ke laman web e-World.

Gambar ini adalah contoh pendapatan bonus  seorang  ahli dalam kumpulan  saya. Tarikh ada dalam gambar bonus. Beliau telah mencapai Ranking Status Star Agent, maka bonus yang beliau layak dapat ialah 21% seperti dalam Gambar GPV.

Jika lihat gambar bonus tersebut , Monthly Bonus bulan Aug 2017 lebih besar dari Jul 2017. Betul tak ?

Sebab apa bonus bulan Aug lebih besar dari bulan Jul, sebab lihat bahagian petak PGPV ( Personal Group Point Value )  dalam Bahasa Kumpulan Nilai Mata. Beliau ada seorang ahli dalam kumpulan yang aktif membeli dan mengikut syarat dengan buat belian produk  sebanyak 100PV.

Bila rakan niaga bawah talian kita semua  aktif membeli dengan lebih 100PV setiap bulan maka bonus kita juga akan meningkat . Yang pasti kita sebagai ahli atasan juga perlu aktif,  lagi elok buat banyak PV dari rakan niaga bawah talian kita. Kena ingat bila rakan niaga  kita dapat bonus barulah  kita dapat bonus lebih. Win- win situation right.

Bulan Jul 2017 beliau dapat bonus sebanyak RM27.05 hanya dengan belian 101.10PV produk. Bulan ini rakan niaga beliau tidak buat belian produk langsung.  Walaupun rakan niaga beliau tak buat   PV langsung tapi beliau tetap dapat bonus sebab beliau ada buat belian produk. Win-win situation too.


Syarikat DXN adalah  syarikat yang sangat berbaloi jika anda inginkan extra income. Jika anda berminat whatsapp/ Wechat Text kat saya di 013-525 1212.

No comments:

Post a Comment